Strona główna

piątek, 19 grudnia 2014

"Urodziny Jorge Blanco!!!"

Dzisiaj urodziny obchodzi nasz przystojniak Jorge Blanco, który wciela się w serialu w Leona.
Wszystkiego Najlepszego!!
Z tej okazji opublikuje kawałek nowego OS"a który dopiero piszę i nie wiem kiedy dodam ponieważ ma więcej wątków i jest trochę inny od pozostałych.

-Ale jest jeden problem Esmeralda nam nie pozwoli-wskazałam ręką na brunetkę rozmawiająca z Albertem.
-Spokojnie ja to załatwię-machnęła ręką. Kiwnęła głową sygnalizując nam żebyśmy za nią podążały. -Przepraszam pana-uśmiechnęła się uroczo do dyrcia całkowicie ignorując Esmeraldę. Widziałam jak brunetka zrobiła się zazdrosna od dawna podkochuje się w Albercie. Nie mam pojęcia co jej się w nim podoba. Ale miłości się nie wybiera.
-Mam taką prośbę-zakręciła swoje czarne włosy na palec. Flirtuje z nim.-Czy te trzy dziewczyny mogły by pójść ze mną na pizzę chciałabym je bliżej poznać-zrobiła maślane oczy, czarując przy tym mężczyznę wpatrującego się w nią jak w ósmy cud świata. Niezła z niej manipulantka. Przez chwilę się wahał.-Obiecuje że wrócimy za dwie godzinki-próbowała go przekonać. Delikatnie przejechała dłonią po jego ramieniu, westchną zaczarowany.
-No dobrze ale nie później-zgodził się. Uśmiechnięta kobieta pociągnęła nas do wyjścia. Dwa goryle od razu zerwały się za nami. No super, zapomniałam o nich. Mariannę to nie ruszyło. Jest już przyzwyczajona. Po drodze jej fani napadały na nią a dwójka mężczyzn je odpychała. Rozdała kilkanaście autografów i weszłyśmy do "Pizza Firri". Zajęliśmy  czteroosobowy stolik, wzbudzając swoim wejściem niezłe zamieszanie. Każda z nas chwyciła do rąk menu i wybierała sobie składniki. Czułam się bardzo nieswojo, wzrok wszystkich gości i pracowników był skupiony na nas. Nie jestem typem osoby która pragnie być w centrum uwagi.
-Martina wszystko okej?-zapytała zmartwiona Marianna moim wyrazem twarzy. Było mi słabo i zapewne zbladłam.
-Tak po prostu trochę się krępuje.....wszyscy się na nas patrzą-te ostatnie krzyknęłam szeptem. Chwyciła moją dłoń dodając mi otuchy.
-Nie zwracaj na nich uwagi, pomyśl że są nago albo że jesteśmy tutaj same okej?-doradziła swoim wyrozumiałym głosem. Kiedyś pewnie też miała taki moment..
-Spróbuje-pokiwałam głową. Uśmiechnęła się ciepło. Przymknęłam oczy i zrobiłam tak jak kazała. W mojej głowie zamiast ludzi ubranych w fasonowe ciuchy byli całkiem nadzy, niektórych to raczej bym nie chciała zobaczyć w całej okazałości ale to tylko moja chora wyobraźnia. Moje ciało zaczęło się rozluźniać i przestałam zwracać uwagę na innych, zajęłam się menu. Samarego popatrzała na mnie dumnie. Była by świetną matką.

Będzie w nim więcej postaci i wątków. Mam dwie godziny kompa dziennie i jeszcze muszę robić sprawdziany na necie więc zostaje mi godzinka w którą wiele nie napiszę. Możliwe że rodzice mi odblokują na przerwę świąteczną to na pewno pojawi się szybciej.

A tu parę gifów z najwspanialszy, najukochańszym, mega przystojnym i boskim Jorge<3

Aaaa zapomniałam dodać że ma wspaniały głos<3
Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego Jorge<333

15 komentarzy:

  1. Ciekawie zapowiada się ten Os.
    Mój mąż <3

    Nominowałam cię, więcej u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się kolejnej części.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślisz, że jak mnie zhejtujesz to sobie odpuszczę pisanie bloga? Żałosna jesteś, tak jak twój komentarz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spierdalaj z mojego bloga....:)

      Usuń
    2. Candice... Mogłabyś zrobić coś pożytecznego, a nie wchodzić na każdego bloga i pisać jaki on beznadziejny? To się już robi nudne...

      Usuń
  4. Kiedy coś wstawisz?
    Po prostu uwielbiam twoje Op <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pisze OS ale jestem leniwa(za co przepraszam xp) więc za szybko go nie wstawię...
      Najszybciej to 3 tygodnie...:(

      Usuń
    2. Ej, no! Ja tu nie mogę się doczekać!
      Uwielbiam czytać twoje Os'y!
      Buziaki, Suzz. <3

      Usuń
  5. Hej ! Super blog ! Jorguś <33 Najprzystojnieszy chłopak z ,,Violetty" ;))
    Zapraszam do mnie !
    http://life-ludmi-ferro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejuu !
    Kiedy w końcu wstawisz jakiś op?
    Doczekać się już nie mogę ;p
    Całuję Viki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jorguś to przystojny , utalentowany ,boski ,skromny ,kochany pan Blanco ;*****

      Usuń
  7. BARDZO FAJNY BLOG!
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział:) http://realloveleonettaviluileon.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Zuza Ł

    OdpowiedzUsuń
  8. zyjesz jeszcze

    OdpowiedzUsuń