Strona główna

sobota, 7 marca 2015

Pytanie :)

Co do nowego opowiadania, którego jeszcze nie zaczęłam ale mam pomysł.....
Chcecie aby było napisane z perspektywy:
a) Leon
b) Violetta i Leon na zmianę.

W komentarzach piszcie "a" lub "b".

Druga sprawa to komentowanie. Mam 25 obserwatorów a komentarzy 5 i to 2 od anonimów...
Ja rozumiem że w tym wieku każdy jest leniwy, ja też wlekłam się z tym opowiadaniem kilka miesięcy...ale jak już je napisałam, starałam się i poświęciłam czas to oczekuje na te komentarze które mnie motywują, nie muszą być pozytywne. Oczywiście anonimy też mogą komentować. Przeczytasz-napisz co o nim myślisz. Nie używałam szantażów tak jak inne blogerki ale chyba będę musiała więc: Następne opowiadanie pojawi się gdy pod poprzednim będzie odpowiednia ilość komentarzy.

Każdy komentarz sprawia mi ogromną przyjemność, także od anonima :)
Komentujesz-motywujesz.

9 komentarzy: