Strona główna

wtorek, 9 czerwca 2015

"Oficjalna lista!"

A więc w końcu uporządkowałam listę blogów które będę czytać, wybrałam te które mi się spodobały i osoby które obserwują mój blog ja obserwuje ich. Jeżeli nie zaobserwowałam przynajmniej jednego bloga osobie która mnie obserwuje to albo nie umiałam znaleźć albo się pomyliłam. Więc jak o kimś zapomniałam to niech poda link w komentarzu.

Oto lista blogów które obserwuje:

1.♥ Cada amor es todo lo que vale la pena ♥

2."Toda mi vida con usted y para usted"

3.Amor que sobrevivira todo ♥

4.Amor vincit omnia, czyli miłość wszystko zwycięża.

5.Bo pomiędzy przypadkiem, a przeznaczeniem jest ...

6.Forgive if you love

7.Is love a crime? ~ Leónetta

8.Jortini- para siempre

9.Leonetta
http://leonetta-historia-inna-niz-wszystkie.blogspot.com

10.Leonetta - And it's so hard, to say goodbye.

11.Leonetta - mój świat ♥

12.Leonetta para simple 

13.Love Is Never Enough ~ Leonetta 

14.Miłość, której nikt nie rozumie 

15.Never lose hope ~Leonetta

16.Nienawiść czy miłość, czyli niebezpieczna historia Leonetty

17.Sólo quiero que seas mi princesa~Leonetta y Diecesca

18.Unexpected Kisses ~ Leonetta

19.What you wanted


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poprawić bo źle napisałam, autokorekta -,-
      Bardzo się cieszę, że obserwujesz moje blogi, szczególnie, że sama uwielbiam twojego! Mam nadzieje, że szybciutko dodasz jakiegoś parta :)
      Pozdrawiam, Suzzy :*

      Usuń
  2. Hej. Hej.
    Przepraszam, ze nie ze swojego konta, ale jestem w szkole na kompie...
    Cos sie zjebalo i nie ma tez polskich znakow ...
    Nie pisalam pod poprzednim postem, a obserwuje Cie.
    Milo by bylo gdybys odwiedzila mojego bloga

    http://love--me--till--the--end.blogspot.com/

    Pozdrawiam -Monika Blanco.-

    OdpowiedzUsuń